Moduł zapłonu tyrystorowego do silników benzynowych

[Główna] [Usługi] [Własne] [Alarmy] [CCTV] [KD] [Sieci] [PLC] [MDOS 7] [Linki] [Sitemap]

Opracowany na podstawie literatury moduł zapłonu tyrystorowego współpracował z tradycyjną cewką zapłonową i przerywaczem mechanicznym. Moduł dawał stabilną i mocną iskrę niezależnie od prędkości obrotowej silnika.
W skład układu elektronicznego wchodziły następujące moduły:

Moduł zapłonu był testowany w samochodach Polski Fiat 126p, Polski Fiat 1500 i Żuk. Silnik Fiata 126p po włączeniu modułu zapłonu tyrystorowego pracował bardzo stabilnie nawet na wolnych obrotach i konieczna była regulacja wolnych obrotów ponieważ silnik po podłaczeniu modułu miał za wysokie obroty. W przypadku Żuka dało się zauważyć spadek zużycia paliwa związany z lepszym spalaniem.
Zdjęcie urządzenia

Valid HTML 4.01! Valid CSS!